Eindelijk vrij!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieve Soest - WaarBenJij.nu Eindelijk vrij!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieve Soest - WaarBenJij.nu

Eindelijk vrij!!

Blijf op de hoogte en volg Lieve

07 Juni 2017 | Australië, Sydney

Gisteren was de dag dat we vrij werden gelaten, vanaf nu alles lekker zelf bepalen! Ik had een goedkoop hostel geboekt voor mij en Rajco in de wijk Kings cross. Aangezien ik 1 jaar lang ga reizen met mezelf hadden we afgesproken dat ik de weg ging zoeken naar het nieuwe hostel, nou een grote ramp dus! We waren ongeveer 4 keer de verkeerde kant opgelopen en hebben er hartstikke lang over gedaan met die zware backpacks op onze rug... Uiteindelijk had Rajco toch maar voor ons de weg naar het hostel gezocht. We kwamen eindelijk aan in het hostel, VERSCHRIKKELIJK!! Het was vies, klein en ook nog in een of andere gure buurt! Toen waren we in een restaurantje wat gaan drinken en hebben we besloten dat we hier echt NIET gingen overnachten. Op dat moment hadden we meteen een nieuw hostel geboekt, spullen gepakt en vertrokken.

We kwamen bij het nieuwe hostel aan, GE-WEL-DIG! Dit hostel zit naast een harstikke populaire kroeg midden in het centrum van Sydney! Housekeeping die in de ochtend even schoon komt maken en alles is netjes en schoon. Rajco en ik waren weer helemaal happy! In de avond waren we naar de kroeg geweest, er was een silent disco!! Echt een SUPER avond gehad met nog wat andere mensen van de groepsreis en weer nieuwe mensen ontmoet

Vanochtend hebben Rajco en ik onszelf verwend met een koninklijke brunch (zie foto)

Ik denk dat ik verliefd ben geworden op dit hostel! Hier blijven we nog wel een paar nachtjes

  • 07 Juni 2017 - 07:40

    Arno:

    Jullie zijn goed bezig hahaha. Leuk om te lezen!

  • 08 Juni 2017 - 13:57

    Jo:

    Hoi, gelukkig een schoon hostel gevonden
    Leuk om lezen hoe en wat, en dat is pas het
    begin. Groetjes

  • 08 Juni 2017 - 15:48

    Jo:

    HInt:
    Je kunt je ook opgeven voorcouchsurfing ( gastvrijheidsnetwerk) ook in Sydney mijn oudste zoon had daar goede ervaringen mee ook buiten Sydney is vaak tegen een vergoeding van eten maken of de afwas doen of helemaal gratis slapen kan soms ook met meerdere personen. Je moet je wel aanmelden op site.

  • 09 Juni 2017 - 04:01

    Lieve Van Soest:

    Dankjewel voor de tip! Ik ga het even uitzoeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2017

Ongelukjesdag

07 Juni 2017

Eindelijk vrij!!

05 Juni 2017

Groepsreis

31 Mei 2017

Tussenstop Hongkong
Lieve

Actief sinds 28 Maart 2017
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 5485

Voorgaande reizen:

28 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: