Groepsreis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieve Soest - WaarBenJij.nu Groepsreis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieve Soest - WaarBenJij.nu

Groepsreis

Blijf op de hoogte en volg Lieve

05 Juni 2017 | Australië, Sydney

Vandaag alweer de laatste dag van de 5 daagde groepsreis! De eerste dag toen we aankwamen in het hostel hadden we wat gedronken, gedoucht en even uitgerust van de reis. In de avond hebben we gezellig met zn allen gebbqt.

De tweede dag hebben we alle belangrijke zaken geregeld, zoals bankrekening, ov etc.

De derde zijn we naar de blue mountains geweest en een geweldige wandeling gemaakt!

De vierde dag hebben we een citywalk gedaan door Sydney en daarna vivid gelopen (Australische glow).

De laatste dag ging de meerderheid surfen, ik helaas niet omdat ik pas geleden een tattoo heb laten zetten... dus ben ik met 2 meiden gezellig naar de stad geweest en wat geluncht en rondgelopen.

En morgen dan eindelijk lekker op mijn eigen benen kunnen staan en alle vrijheid van de wereld hebben!!!!!! ❤️❤️❤️❤️

  • 05 Juni 2017 - 09:12

    Peggy:

    Leuk dat je blog bijhoudt Lieve, ik ga het zeker volgen!!
    Veel plezier moppie -xxx-

  • 05 Juni 2017 - 10:06

    Mamsje:

    Super lieve schat!! Voor jezelf en anderen leuk om te lezen en je te kunnen volgen!! Die schrijft die blijft

  • 05 Juni 2017 - 10:39

    Jo:

    Hoi Lieve, je grote reis is begonnen geniet er van. Nu moet je niet in het vertrouwde wereldje blijven hangen .Want nu heb je alles geregeld. "En ben je vrij om te gaan en te staan"

  • 05 Juni 2017 - 11:32

    Niels:

    Hi knappe Meid!! Super leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! X

  • 05 Juni 2017 - 17:34

    Arno:

    Ik verheug me erop om dit een jaar lang te mogen volgen!
    Hou vol Lieve

  • 06 Juni 2017 - 16:02

    Desiree:

    Ben benieuwd waar je allemaal terecht komt

  • 24 Juni 2017 - 22:17

    Desiree:

    Hee Lieve, hoe is het downunder?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2017

Ongelukjesdag

07 Juni 2017

Eindelijk vrij!!

05 Juni 2017

Groepsreis

31 Mei 2017

Tussenstop Hongkong
Lieve

Actief sinds 28 Maart 2017
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 5469

Voorgaande reizen:

28 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: