Tussenstop Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Lieve Soest - WaarBenJij.nu Tussenstop Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Lieve Soest - WaarBenJij.nu

Tussenstop Hongkong

Door: Lieve van Soest

Blijf op de hoogte en volg Lieve

31 Mei 2017 | Hong Kong, Hongkong

Gisteren dus aan mijn grote reis begonnen. Op het vliegveld heb ik de groep ontmoet waar ik mee naar Hongkong en Sydney ga reizen. Hartstikke leuke groep en de vlucht was heel goed gegaan. Vandaag hebben we een dagje in Hongkong gehad, de stad een beetje verkent en rondgelopen. Op dit moment zijn we lekker aan het uitrusten bij ons guesthouse om straks weer opgehaald te worden en verder te vliegen naar Sydney!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2017

Ongelukjesdag

07 Juni 2017

Eindelijk vrij!!

05 Juni 2017

Groepsreis

31 Mei 2017

Tussenstop Hongkong
Lieve

Actief sinds 28 Maart 2017
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 5487

Voorgaande reizen:

28 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: